Jeg trives som Influencer!

Jeg trives som Influencer. Selv om det pågår masse debatt rundt hva vi som influencer kan skrive eller si. Det er en veldig viktig debatt, og jeg ønsker den velkommen. For vi har et veldig stort ansvar. Vi skal stå inne for alt det som vi skriver og publiserer på internett. Det er for meg veldig viktig. Derfor er jeg streng på de grensene som jeg la allerede fra begynnelsen av. Jeg gjør det som er naturlig og riktig for meg og min familie. Heldigvis så er vi veldig åpne mot hverandre, og snakker sammen underveis. For det er jo fort gjort å tråkke feil i denne bransjen. Jeg vil veldig gjerne dele litt av min hverdag med Dere. Men jeg merker også at veldig mange ting skal få forbli private. Det er noe som betyr masse for meg personlig.

Det er spennende å jobbe som influencer. Selv om jeg har en liten blogg. For den leses jo tross alt av et par hundre stykker hver eneste dag. Jeg er veldig glad for å ha muligheten til å drive med formidling på internett. Da kan jeg kombinere jobb, familie og helse. Sånn sett så er dette ganske genialt for meg. Men som en liten blogger, så er der ikke noe særlig inntekt. Så jeg må derfor tenke på flere alternativer. Nå er det mange ting som foregår i forhold til NAV og uføre. Så jeg tror at det kommer til å bli en fin løsning etter hvert. Men det er en krevende prosess for meg også.  Jeg håper jo at helsen min skal bedre seg med årene. Men akkurat nå så er det ikke slik. Da må jeg fokusere på sakte bedring, og ta vare på meg selv underveis.

Jeg gleder meg til å utvikle meg selv videre på mine kanaler. Det er så kjekt å se at flere kommer til. Nå skal det også bli veldig kjekt å ta bilder i vårlige omgivelser her på Sørlandet. Det gjør noe med humøret, og jeg gleder meg virkelig til tiden som kommer nå. Jeg har mange planer som jeg ønsker å videreutvikle. Men jeg må skynde meg langsomt. Ta en ting om gangen, og gjøre så godt som jeg bare kan. Det er kjekt å lære masse mer om sosiale medier. Jeg har masse som jeg kan lære mer om, og som kan gjøre jobben min enda bedre. Selv om helsen min har sviktet meg, så har jeg heldigvis enda lyst til å skrive og filme. Kreativ jobbing hjelper meg gjennom hverdagen. Det gjør så godt å kunne produsere noe helt selv. Jeg er glad for at jeg våger å satse på det som jeg liker!

Vi blogges!

Følg gjerne WELG Foredrag på Facebook , Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg