Jeg tvinger ikke noen til å følge mine kanaler!

Jeg tvinger ikke noen til å følge mine kanaler! Det er faktisk helt frivillig for alle sammen. Nå er det jo veldig kjekt at Du leser bloggen min akkurat nå! Du er hjertelig velkommen! Men jeg har vært veldig klar på at dette er helt opp til Dere. For jeg kan ikke forsøke å “tvinge” noen til å støtte  mine kanaler. Når jeg mottar hets eller usaklig kritikk, så pleier jeg å tenke at det ikke er en tvang. Så da tenker jeg at de ikke trenger å lese akkurat min blogg. For hvorfor bruke tiden på noe som man da tydeligvis ikke liker? Er det ikke bare å slutte å lese da? Finn heller en blogg som Du liker.

Mine venninner trenger ikke å lese min blogg, eller se mine videoer. Vi har alle sammen ulik smak ,og sine egne interesser. Selv om ikke alle venninnene mine følger med, så får jeg likevel god støtte fra dem dersom jeg trenger det. Det er ekte vennskap som kan ta opp ulike problemstillinger. For meg så er det viktig at vennene mine respekterer meg, og det merker jeg fort. Faktisk så kan det være en fordel at ikke alle sammen følger meg tett. Da står de nemlig litt mer utenfor, og kan se ulike utfordringer fra en annen vinkel. Det er lærerikt for meg å ha slike venner rundt meg.

Når det er sagt, så er jeg veldig glad for alle som leser innleggene mine, eller ser på videoene mine. Det er så kjekt å få tilbakemeldinger fra mine herlige følgere! Jeg håper at Dere blir med meg videre på min reise. Livet byr på ulike utfordringer, og jeg gleder meg til å ha Dere med meg på reisen. Sammen skal vi nok både le og gråte. For bloggen gjenspeiler livet mitt. Og jeg har både humor og alvor i min hverdag akkurat som alle andre. Forskjellen er vel egentlig bare det at jeg våger å dele det offentlig på internett. Takk for at Du leser!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

 

3 kommentarer
    1. Ja, skjønner at du vil ha noe privat ja 💐 Så herlig å høre at dere har fått være i livet til sønnene deres nesten hele deres liv🌻🌷🌹Heldige de og dere🌻🌷🌷

      Håper på house tour, synes slikt er så gøy🌻🌷

      God helg og klem fra Trøndelag.

    2. Hei,
      Enig med deg der. Man får velge selv om man vil lese en blogg eller ikke, og ikke komme med usakligheter.

      Men kan du ha en house tour? Vært gøy å sett hvordan du bor.
      Kan du vise hva du samler på?
      GRWM- ikke bare sminke, men hvordan du f.eks. renser ansiktet, hvordan du velger ut klær/ asseccories osv.
      Hørte du fortalte at dere har to gutter. Hvor gamle var de da dere fikk dem?

      Jeg synes du er flink å være ærlig, livet er ikke bestandig en dans på roser💐

      Mvh leser fra Trøndelag 💐💐

      1. Hei! Takk for fin melding fra deg❤️Så takknemlig for at Du følger meg i hverdagen! Jeg skal forsøke å innfri noen av ønskene du har. Men vil gjerne beholde litt privat også ! Vi fikk guttene når de var 5 og 7 måneder gamle ❤️Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg