Jeg våger å satse!

Herlighet, som jeg elsker å gå for drømmen min!

Jeg har den siste tiden tillatt meg selv å drømme litt større. Våge å se fremover, og velge ut en ny kurs. Mot noe som jeg alltid har drømt om, m en som jeg aldri våget å satse på. Det handler ikke om å bli aller best i noe, men å gi meg selv muligheten til å videreutvikle mine talenter. Da jeg vokste opp, så hadde jeg kun en ting i hodet mitt. Jeg skulle synge for hele verden! Min jobb skulle være på en scene, og jeg gledet meg veldig til å bli artist. Men så innhentet realiteten meg da jeg ble tidlig gift, og måtte skaffe en inntekt. Da ble artistkarrieren lagt bort, og så ble det en solid runde med utdanning.

Endelig en befriende og god følelse inni meg!

Det er ikke sånn at jeg angrer veldig på akkurat det valget. For vi trengte det, og familien skulle utvides. Men jeg angrer på at musikken ikke fikk ta den retningen som jeg selv ønsket. Og jeg havnet inn i en spiral, som var veldig vanskelig å komme seg ut av. Når jeg endelig fant igjen gleden i musikkterapien, så kom drømmen tilbake. Men jeg satte den til side, da det ikke virket til å være særlig gjennomførbart. Nå har jeg kommet skikkelig i gang med å skrive egne låter, og drømmen om egen plate blir mer og mer virkelig. Jeg jobber hardt, og denne gangen skal jeg ikke gi meg! Musikken skal være en mye større del av min hverdag.

Kanskje synger jeg for deg en gang?

Ingen kan ta fra meg drømmen min! Jeg vil stå på scener rundt omkring, og dele mine låter med et publikum. Noen vil nok tenke negativt rundt mine ord i dette innlegget. Men jeg bryr meg ikke så mye om det. For jeg har tatt ett valg i eget liv, og musikken skal ikke lenger bare være en fjern drøm. Jeg skal drive på med det som jeg elsker aller mest, og kose meg med å opptre mye mer i fremtiden! Det kommer til å bli så gøy!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg