Jeg våger så mye mer nå!

Der er mange ting som forundrer meg etter hvert som livet stiger fremover. For jeg kan merke en annerledes trygghet i meg selv. Det betyr blant annet at jeg våger å si ifra dersom jeg ikke liker noe. Og jeg klarer å si det på en mer reflektert måte enn før. Når jeg blir sint på noe eller noen så forsøker jeg alltid å kommunisere det på en ok måte. Og jeg mestrer det mye bedre nå enn tidligere. Jeg er ikke så full av krutt til enhver tid. Men jeg kan smelle med dørene dersom det blir for mye for meg.

Noe av dette handler jo om å bli eldre. For man har et annet syn på livet nå. Det har i hvert fall jeg merket meg. Nå ser jeg annerledes på ting, og har flyttet fokuset over på fortiden. Gammel dritt orker jeg ikke å grave så mye i lenger. Man vet aldri hva som skjer i fremtiden, men jeg føler meg mye mer klar for utfordringer nå. Nå kan jeg endelig kjenne at jeg står stødigere alene. Men jeg trenger fortsatt masse støtte i hverdagen. Heldigvis er vi sammen om det, og kan bidra når det trengs.

Jeg liker meg selv bedre nå. For det har vært slitsomt å bære på så mye sinne inni meg til enhver tid. Jeg føler at en del brikker har kommet på riktig plass i mitt eget puslespill! Takket være alle de fine ordene som kommer til meg fra dere herlige folkene som følger meg, så får jeg bedre selvtillit og glede!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg