Jeg våkna plutselig i natt!

Jeg merker at det jobbes på innsiden for tiden. Faktisk både natt og dag. For i natt skjedde der noe uvanlig. Jeg våknet plutselig i tre tiden, og visste med en eneste gang at jeg måtte skrive ned noe som surret inni hodet mitt. Så da tok jeg telefonen min, og skrev ned det jeg tenkte på. I løpet av ti minutter, så hadde jeg skrevet en ny sangtekst med tre hele vers! Det var helt rart å bare la ordene komme ut gjennom fingrene mine, og det ble en dyp tekst . Den handler om mitt forhold til styggen på ryggen.

Så la jeg meg til å sove igjen, og jeg sov skikkelig godt resten av natten. Da jeg våknet av vekkerklokken min, så trodde jeg det hele var en drøm. Men når jeg sjekket notater på telefonen min, så var jammen meg teksten der. Og i morges kom også melodien inn i hodet mitt, og jeg fikk tatt et lydopptak. Herlighet, jeg kjenner at dette er spennende og uvirkelig. Jeg åpner tydeligvis opp stengte dører inni meg for tiden. Og det føles jo magisk å kunne skrive sin egen låt midt på natta!

Det er så utrolig stort for meg å kunne være låtskriver! Jeg ante ikke at det lå i meg, og det har vært spennende å produsere egen musikk i hele vår. Jeg er stolt av meg selv, og kan nesten ikke vente med å komme i gang med musikkterapi igjen. Der ligger også klar en annen tekst, men der er ikke melodien på plass enda. For en spennende fremtid jeg har! Nå er jeg så klar for å komme skikkelig i gang! Og jeg koser meg hver gang jeg virkelig får til å skrive en låt!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg