Jeg valgte riktig!

God morgen!

Da er vi kommet til fredag, og det er akkurat en uke siden jeg gikk i gang med mine nye treningsrutiner. Dagene har gått overraskende fort, og jeg har virkelig klart å holde meg til planen. Det er godt å tenke på. Nå nærmer helgen seg med stormskritt, og jeg skal innvilge meg i hvert fall en hviledag. Det er jo viktig at kroppen får litt ro også. Jeg skal gjennomføre trening nå fra morgenen av i dag, og så skal jeg kose meg denne fredagen. Det blir ekstra viktig med familiekos i kveld, siden jeg drar av sted til Sandefjord i morgen. Det er nemlig klart for julebord sammen med Anne Brith, Linn og en fin gjeng med kursdeltagere!

Denne uken har vist meg at det går an å endre på ting. For når jeg virkelig har bestemt meg, så er det ikke noe som stopper meg. Denne gangen er det ikke et blaff. Min mentale og fysiske helse trenger trening veldig ofte. Og jeg har planer om å være god mot meg selv. Så da fungerer det fint å sette treningen høyere opp på prioriteringslisten min. Hodet bestemmer nemlig over ganske mye. Jeg merker allerede en stor forskjell, både fysisk og psykisk. Og så er det så gøy å dele dette med alle dere som følger meg. Tusen takk for at dere heier på meg, og motiverer meg! Noen ganger så kjenner man bare inni seg at endringer er riktig.

Jeg går inn i helgen med en kjempedeilig følelse! Det er så herlig å kjenne på, og jeg gleder meg til å feire litt i helgen sammen med gode venner. Håper at dere også får en kjempefin start på helgen. La oss derfor sette i gang denne fredagen, og virkelig kjøre på! Det er snart helg, folkens!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook, Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg