Jeg vant over dørstokken!

I går fikk jeg på meg treningsklær og joggesko. Rett fra en doven morgen i senga, og ut til en hard treningstur. For jeg hadde bestemt meg, og var så klar for å komme i gang med treningen min igjen. Det ble en knallhard start med utrolig mange bakker. For jeg valgte rett og slett å gå hjemmefra, og så skulle min kjære ta bilen for å plukke meg opp etter en time. Jeg skal love deg at den timen føltes så utrolig lang!

Men jeg kjente på en glede, og en mestringsfølelse! For jeg kom meg opp alle de harde motbakkene, og jeg klarte å gå 4,1 km før jeg ble hentet. Det er jeg godt fornøyd med, og særlig siden 2/3 av turen bestod av motbakker. Jeg var skikkelig sliten, og dusjen var så herlig etterpå. Reste av dagen følte jeg meg så bra, og det var så godt å kjenne på. Og jeg har så vidt kommet i gang.

Da jeg våknet i morges, tok jeg også på meg treningsklær med en gang. Og jeg fikk gjennomført oppvarming, et treningsprogram og uttøying. Det gjør meg så glad, og jeg er stolt av meg selv! Nå kjenner jeg at det er alvor, og jeg står inne for den avtalen som jeg har gjort med meg selv. Tenk at jeg har blitt en person som virkelig trenger/liker trening! Den var det nok ikke så mange som så komme.

For meg så er treningen veldig viktig for den mentale biten. Og det motiverer meg veldig til å gjennomføre øktene. Jeg har også rukket å være med på Linedance nå i kveld, så jeg er så fornøyd og glad!

Jeg ønsker deg en superfin kveld, og så snakkes vi igjen i morgen tidlig her på bloggen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg