Jeg vant pris!

Reklame// Quality Hotel Saga , Anne Brith Influencer Program

God kveld, kjære venner!

Da er jeg snart hjemme igjen etter en fantastisk helg i Tromsø. Jeg trodde at der ikke skulle skje så masse spesielt i dag, men at vi skulle møtes i formiddag for en siste evaluering av helgen. Der var jo mange slitne damer etter en travel helg. Det var så riktig av meg å stå over nattens festligheter. Men jeg ble veldig overrasket over det som skjedde i formiddag. Vi skulle nemlig plutselig ha utdeling av en premie etter en intern konkurranse, og så skulle der deles ut pris til den mest hardtarbeidende deltageren på Anne Brith Influencer Program 2019.

Anne Brith holdt en tale, og etter hvert så ble det avslørt litt og litt hvem som fikk denne prisen. Da jeg satt der, så ble jeg etter hvert ganske varm. For jeg kjente igjen litt av det hun fortalte om, men jeg kunne ikke tro at det faktisk var meg hun pratet om. Men folkens, det var det faktisk! Jeg ble kåret til den mest hardtarbeidende deltageren! Det ble full jubel, og tårene mine trillet bare nedover kinnet. For dette hadde jeg ikke forventet å oppleve. Det var en sterk opplevelse, og så godt å bli anerkjent for det arbeidet som jeg gjør hver eneste dag.

Jeg fikk Anne Brith sin bok overrakt som gave, og hun leste opp de fine ordene som hun hadde skrevet til meg. Jeg blir rørt hver gang jeg leser dem, og det skal inspirere meg til å jobbe videre. I løpet av denne helgen så har jeg blitt godt kjent med mange mennesker, og jeg har lært vanvittig mye. Ny kunnskap har blitt lagret i hodet mitt, og så har jeg bestemt meg for å dele mer av min private hverdag i bilder og blogginnlegg. Så jeg håper å kunne fortsette litt mer slik som jeg har blogget denne helgen. Selv om det ikke innebære spons og hotellfrokoster!

Det har vært en mulighet til å snakke med andre bloggere, og lære mer om hvordan andre gjør ting. For vi er flinke på hvert vårt område, og jeg har benyttet disse dagene smart. At det hele skulle ende med en pris, gjør meg så glad, ydmyk og takknemlig. Jeg kan ikke helt skjønne at det faktisk skjedde, men det er sant. Hver eneste dag fortsetter jeg med å skape innhold til dere, og jeg gleder meg sånn til fortsettelsen. Vi skal ha det kjekt, og dere skal få bli med meg enda tettere i hverdagen.

Så da reiser jeg altså hjem med en meget god følelse i kropp og sjel! Tusen takk til alle dere som jeg har vært sammen med disse dagene. Og en takk til Anne Brith og Linn for en flott opplevelse og pris! Men det som har vært ekstra koselig for meg, det er at jeg har fått så fine tilbakemeldinger gjennom helgen. Det betyr masse for meg, og har oppmuntret meg til å jobbe med bloggen innimellom alt som har skjedd!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

8 kommentarer
    1. Hei Wenche. Det virker som om dere har hatt en flott helg. Men jeg har et spørsmål. Jeg kom over en artikkel på nett skrevet av en i fra skatteetaten som sier at det som dere får sponset må dere skatte av. MAO hele denne helgen bortsett fra flybilettene må dere skatte av, blir ikke dette dyrt? Hvor mye av dette med skatt og merking g slike ting har dere lært på dette kurset? Jeg bare spør. Jeg vet at skatteetaten følger med på bloggere.

      1. Hei❤️Takk for spørsmål. Vi har fått opplæring i lover/regler. Dersom du mottar spons/gratis produkter, så må du betale 22% skatt. Vi betalte flybilletter selv, og en egenandel. Så har kontroll på det😜! Ha en fin tirsdag! Klem fra Wenche

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg