Jeg venter i spenning!

Det er vanskelig å vente på viktige svar!

God kveld!

De siste dagene så har jeg jobbet ganske hardt med å holde meg rolig og avbalansert. For jeg venter på en viktig tilbakemelding , etter forrige ukes Stavanger tur. Den har ikke kommet enda, og jeg må nå vente til over helgen. Det er ganske tøft, og jeg merker at dette trigger en del følelser hos meg. Men jeg kan ikke gjøre noe med akkurat det, og må bare forholde meg til at ting tar tid. Selvsagt er dette noe som virkelig er vondt, men jeg nekter å la dette få overskygge min hverdag her og nå. Det klarer jeg kun på en måte, nemlig å holde meg slavisk til dagsplanen min. Brytes den, så går jeg rett i kjelleren. Det orker jeg ikke.

Jeg må takle ventetiden på min måte!

Jeg er nødt til å fokusere på min egen helse, og ta ekstra godt vare på meg selv. Det betyr at jeg bruker tid på det som gjør meg godt, og som holder hodet mitt i en fin aktivitet. Min fremtid er på en måte litt i uvisshet, på ett vis akkurat nå. Men samtidig så vil hverdagen min uansett være nokså lik uansett utfall. Jeg må bare forholde meg til et konkret resultat, og det ser jeg frem til. Ingenting er verre enn å ikke vite, og bare vente på en tilbakemelding. Der er jeg nå, og det gnager på min mentale helse. Jeg har gjort det jeg kan, men må tålmodig vente på et resultat. Heldigvis så sitter jeg med en god magefølelse angående min egen innsats.

Rart å ikke kunne gjøre annet en å vente!

Dette er tøffe dager for flere enn meg, og jeg vet at det er vondt å vente på neste steg. Å stå i denne prosessen, er akkurat så vanskelig som jeg trodde på forhånd. Men jeg er faktisk sterkere enn det jeg trodde selv, og denne uken har jeg klart meg ganske så bra. Med unntak av en dag, som virkelig ikke var noe bra. En liten justering, så var heldigvis formen tilbake igjen. Jeg lærer masse av alt jeg opplever akkurat nå. Både på godt og vondt. Håpet er at jeg kommer styrket ut av alt sammen til slutt. En dag om gangen. Svaret kommer om en stund. Jeg venter, og er spent.

Ha en nydelig fredagskveld, så snakkes vi her igjen om noen timer!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg