Jeg vet hva jeg vil, og nå satser jeg for fullt!

Jeg har bestemt meg. Nå vet jeg hva jeg vil , og jeg gjør alt jeg kan for å klare det. For meg så er det en stor ting. Jeg er ikke usikker lenger. Nå tar jeg skikkelig sats, og hopper i det med begge beina. Det er på tide å ta avgjørelser, og jeg er glad for at det føles helt rett for meg å satse som Influencer! Men jeg vil også være en kvinne som tar vare på familie og venner underveis på reisen. Jeg merker at noe har endret seg inni meg. Det er litt vanskelig å forklare det med ord. Men jeg har frigjort meg selv fra gamle stengsler. Janteloven har jeg kastet. For nå skal jeg bruke de mulighetene som kommer min vei. Da jeg var i Oslo for noen uker siden, var jeg veldig rolig. For det føltes så godt å endelig komme skikkelig i gang igjen.

De siste ukene har vært så fine! Det er veldig godt å kjenne at man har gode dager ,og at man mestrer jobben. Jeg merker store endringer i meg selv, og det tar litt tid å lande alt sammen. Men jeg hviler godt mellom jobb øktene, og passer på meg selv, Jeg har lært masse de siste årene. Det kommer godt med nå. Og jeg har jammen meg oppdaget nye sider ved meg selv atter en gang. Det gjør livet spennende å leve! For mine sjanser til en karriere er ikke ødelagt. Men jeg må ta det i mitt tempo. Heldigvis så jobber jeg aller mest på hjemmekontoret mitt. Da er jeg min egen sjef, og tar små pauser ganske ofte. Men jeg jobber hver eneste dag. Noen dager skriver jeg mange innlegg, og det frigjør tid de neste dagene. Så jeg har blitt flink til å planlegge alt som skal skje.

Jeg liker godt å være min egen sjef. Det er noe som er viktig for meg med tanke på helsen min. Nå kan jeg variere jobbingen helt selv, og fordele kreftene der de trengs. For meg så var det veldig viktig å ta et konkret valg. Jeg kommer nå til å satse for fullt som Influencer, foredragsholder og musiker. Det innebærer en del jobb, og jeg gleder meg veldig til å komme skikkelig i gang. Men god hjelp fra min mentor Anne Brith skal jeg nå de målene som jeg har satt meg! Jeg håper at Du unner meg dette, og at Du fortsetter å heie på meg !

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg