JEG VET HVA JEG VIL!

Hei!

Jeg har de siste ukene prioritert å jobbe aller mest med min network marketing business. For den skal være mitt fremtidige levebrød, og da må det være solid innsats der hver eneste dag. Heldigvis storkoser jeg meg, så det er ikke noe stress knyttet til det for min del. Men jeg merker jo at energien min må brukes på riktig måte, og jeg må fordele den på de oppgavene som er viktigst for meg. Sommeren er jo også i full gang, og ungene er hjemme. Da blir rutinene endret, og alt må finne sin egen flyt i disse ferietidene.

Nå har jeg kastet meg på bølgen, og har tatt knekken på live sending skrekken min. Det var viktig for meg å kunne kjøre live sendinger på sosiale medier, uten å bli så stresset over det. Det er jo ikke så farlig, og jeg er jo vant til å være på video. Så nå kjører jeg live sendinger nesten hver dag, sånn at det blir en helt normal ting for meg å gjøre. Og det følger med jobben min, så her kan jeg ikke feige ut. Rart hvordan noen ting kan virke så skummelt. Jeg er glad for at jeg våger å trå utenfor komfort sonen min.

Å bygge noe eget tar masse tid og krefter. Men så vet jeg jo at gevinsten venter på meg lenger fremme i tid. Dette er en perfekt måte for meg å jobbe på. Mine utfordringer står ikke i veien for meg på dette, og det føles utrolig deilig. Langt fremme i tid så skal jeg ha network marketing businessen min som hovedinntekt, sånn at uføretrygden kan tas gradvis eller helt bort. Det kan virke langt frem dit, men jeg er trygg på at jeg kommer meg dit.

Så denne sommeren skal der jobbes. Hver dag, og med et stort smil om munnen. Jeg koser meg, og har det kjekt nå. Det er så herlig å ha den gode følelsen i kropp og sjel. Å finne sin egen vei er ikke alltid så enkelt. Men nå vet jeg hva jeg vil ,og hvor jeg skal. Da kan ingen stoppe meg!

Ha en strålende kveld!

Klem fra Wenche

3 kommentarer
    1. Hva har du til syvende og sist tenkt å selge da?
      Det er vel ikkje den tryggeste veien å gå om du ønsker noe du kan leve av, det blir vel mer som et “pyramide” prosjekt, ikkje det? Fortell litt mer om selve produktet 🙂 Spennende 😉

      Vibbedille 🙂

      1. Hei! Jeg er distributør for NuSkin hudpleie og sminke produkter. Men istedenfor homeparty, så foregår alt av markedsføring og salg vis sosiale medier. Jobben består av to deler. Attraction marketing/produktsalg og lede sitt eget team. NuSkin er godkjent av Direktesalgforbundet og er på ingen måte noe «pyramide». Alt er ryddig og lovlig. Alle distributørene er selvstendig næringsdrivende. Håper dette var oppklarende for deg. Jeg har et langtidsperspektiv på dette, så jeg bygger businessen gradvis opp. Mvh Wenche

        1. Ja eg vet det er lovlig, men det er omtrent slik som pyramidesalg var før 🙂 Det er jo ikkje nødvendigvis produktene i seg selv man lever av, men å verve flere selger, det er jo der pengene vil komme – etter hvert. Blir jo spennende å se 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg