JEG VET JEG KAN!

God kveld!

Nå kan de kalde vinterdagene bare komme, for jeg har en deilig og varm lue klar til bruk. Ekstra kjekt å strikke den selv, og faktisk kjenne på mestring i hver maske. Gøy å takle overgang fra rundpinne til strikkepinner. Og felle av etter mønster. Mye nytt å lære nå, men det går jo ganske så bra. Valgte å strikke den i lys farge, da jeg har både jakke og hals i matchende farge. Blir fint i vinterkulden!

Små gleder i hverdagen er viktig. Akkurat nå så er det ekstra godt å bruke hodet på kreativt håndarbeid. Du tenker kanskje at det er jo bare en liten lue. Men for meg så er det så utrolig gøy å kunne gjøre dette selv. Uten at andre må hjelpe til, eller faktisk bare overta mine prosjekter. Nå er jeg heldigvis mer tålmodig. Det kommer godt med. Nå har jeg som sagt startet på et større prosjekt. Men denne lille luen gav meg en påminnelse om at jeg faktisk kan klare det selv!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Gratulerer med ny lue! Du ser flott ut, og det er en veldig fin og kledelig lue.

      Jeg holder på med raglanfelling på en genser nå, så det nærmer seg slutten på den jobben. Men har prosjekter i kø ( til andre, ikke meg). Det kjedeligste er å strikke ermer siden man skal ha to av dem. Nå går det kjapt, nå som alt er kommet samlet inn på en rundpinne 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg