Jeg vil føle meg fin!

Jeg tror at det er veldig viktig å føle seg fin. Ikke for at fokuset skal ligge på det ytre. Men det handler like mye om det som skjer på innsiden. Jeg føler meg bedre når jeg har tatt meg tiden til å stelle meg litt ekstra. Det handler ikke om at jeg vil gå rundt som en sminkedukke med siste mote til enhver tid. Men heller det at jeg faktisk blir gladere når jeg pynter meg litt i hverdagen. Det er med på å hjelp meg gjennom ulike prosesser. Jeg føler meg sterkere. Min kraft sitter på innsiden, men jeg trenger noen ganger litt hjelp for å se det selv.

Det skjer noe med oss når vi pynter oss. Noen koser seg, og synes at det er kjekt og viktig. Mens andre tar det med ro, og stresser ikke så mye med det. Jeg er nok en blanding av litt av hvert. For jeg gidder ikke alltid å se nydelig ut i hverdagen. Men noen dager så liker jeg å ta på sminke og finere klær. Det er opp til hver enkelt, og jeg filmer selv om jeg ikke er sminket. Det er faktisk helt bevisst. For jeg skal våge å være meg selv akkurat som jeg er. Det er noe som jeg føler er viktig når jeg velger å være på internett. Man har et ansvar, og jeg må øve på å være glad i meg selv.

Jeg liker å pynte meg. Det har blitt viktigere for meg nå de siste årene. Men jeg er stolt av å være meg uansett! Nå våger jeg så utrolig mye mer, og det elsker jeg! Kanskje synes noen at jeg har forandret meg vel mye. Men dette er meg her og nå. Det er sånn jeg har det i livet mitt nå. Jeg føler at det var på tide å la feminiteten få komme mer frem. Det har tatt veldig lang tid, men nå er jeg i ferd med å finne meg selv. Jeg gleder meg til å komme videre i livet, og jeg er så spent på hva som venter der ute!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

2 kommentarer
    1. Hei Wenche:) har lest bloggen din 1mnds tid nå og jeg syntes du virker så god og snill, for ikke snakke om ærlig. Fortsett med det:) håper du får ei fin helg! Hilsen Kaja

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg