Jeg vil ha flere konserter i 2019!

Musikken er veldig viktig for meg. Det er et av de sterkeste verktøyene jeg bruker i min hverdag. Jeg blir glad, og jeg opplever mestringsfølelse. Alt det som er vondt og vanskelig forsvinner fra hodet mitt når jeg spiller og synger. Det var veldig kjekt å ha konserter i 2018. Og jeg er fast bestemt på at der skal bli flere konserter i 2019! Jeg håper på en konsert i løpet av våren, og så en julekonsert i adventstiden her i Mandal. Det er så kjekt når jeg står på scenen, og der vil jeg være mange ganger i løpet av året! Nå gleder jeg meg til å kunne fremføre egen musikk, og det føles veldig spesielt for meg. Jeg er utrolig heldig som har kommet i kontakt med flotte musikere her i Mandal, og jeg elsker å spille sammen med dem.

Jeg kommer gjerne flere steder for å ha konsert! Men jeg må være litt forsiktig med tanke på økonomien, og ikke satse for hardt med en gang. Musikken skal bli en stor del av min jobb, og jeg ønsker å bli bedre kjent. Jeg håper at det vil bli etterspørsel etter hvert som tiden går. Det er veldig spennende for meg å jobbe med musikk. Alt for mange år har gått uten å satse, og nå vil jeg ikke stoppe igjen. Det er veldig viktig for meg å kunne fremføre sanger som betyr mye for meg personlig. Man er ganske sårbar på scenen. Men jeg er så glad for de mulighetene som kommer min vei nå. Jeg føler meg trygg på at dette er riktig vei for meg nå.

Musikken snakker sitt eget språk, og det treffer ofte rett i hjertet. Det er ikke få ganger jeg har opplevd at publikum gråter mens jeg synger. Det handler om at følelsene våre blir trigget av musikk, og det er helt naturlig. Jeg blir ikke brydd av det, og jeg er glad for at budskapet i musikken treffer folk der og da. Jeg er klar for å være artist, og jeg håper virkelig at drømmen om egen plate kan bli realisert ganske snart. Det handler selvfølgelig om økonomiske utfordringer. Men jeg håper at det vil løse seg med tiden. Jeg forbereder meg så godt som jeg kan, og produserer egen musikk som kommer fra mitt hjerte. Det blir nære tekster, og temaer som mange kan kjenne seg igjen i. Livet har gitt meg mange gaver, og musikken er en av de største. Jeg skal bruke denne gaven med verdighet og respekt. For jeg er svært takknemlig for det talentet som jeg har.

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg