Jeg vil ikke fortelle dere alt!

God søndag!

Da var søndagen allerede kommet, og jeg skal virkelig nyte denne siste dagen i helgen sammen med familien min, Jeg har vært veldig glad for å ha alle rundt meg, og vi skal kose oss i dag også. Men jeg har noe som jeg ønsker å ta opp med dere. For selv om jeg er åpen og ærlig, så har jeg et behov for å holde visse ting kun for de aller nærmeste. Dere kan ikke forvente at jeg skal fortelle alt som skjer, men selvsagt ganske mye. For jeg vil jo fortsette med å ha dere med i min hverdag.

Noen ganger kjenner jeg bare at jeg ikke ønsker å dele. Det handler om å kunne ha en liten bit som bare er min egen. For jeg trenger å ha et privatliv som ikke er på sosiale medier. Jeg gjør det aller mest for å beskytte meg selv og familien min. Dere kommer ikke til å merke så stor forskjell her på bloggen. Men det kan hende at jeg ikke ønsker å svare på noen av de spørsmålene som jeg får. Noen ganger føles det ikke riktig, og da velger jeg å lytte til min egen magefølelse.

Jeg har valgt å sette meg litt nye grenser, og kommer til å ta bedre vare på meg selv. For jeg gjør meg selv veldig sårbar når jeg deler nesten alt som skjer. Så noen følelser må jeg få bevare kun til meg. Det tror jeg at de aller fleste der ute forstår. Og jeg kommer jo ikke til å endre på så veldig mye heller. Men nå vet dere i hvert fall hvorfor ikke alle temaer dukker opp her på bloggen. Livet er ikke for pyser, og jeg har et stort ansvar som mamma og ektefelle. Da må jeg passe på at jeg har nok energi til dem.

Å være åpen, kan nemlig i perioder være veldig krevende. Og man lærer så lenge man lever. Så jeg føler at tiden var inne for å justere meg selv litt. Det er viktig å ta en liten titt på livet sitt iblant. Noen ganger finner man da ut at der må justeres litt, og det tas i tide. Sånn føles det for meg nå, for jeg vil ikke møte veggen igjen. Når man hele tiden gir og gir, så kan man virkelig gå tom. Så jeg må holde meg selv igjen litt, og la heller tiden få jobbe med meg. Så kommer jeg dit det er meningen at jeg skal være.

Det føles veldig godt å rydde litt i topplokket. Og jeg er helt sikker på at det kommer til å gå fint med meg. Nå er jeg jo så vant med å slite, så jeg kjenner selv når jeg nærmer meg et visst punkt. Denne gangen rakk jeg å ta grep. Så da kan vi kose oss videre på mine kanaler, og jeg kan gi dere et innhold som er innenfor for min del.

Ha en super fin søndag, så prates vi igjen i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg