JEG VIL IKKE SI ALT!

 

God kveld!

Først av alt, tusen hjertelig takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene på singelen min! Det har vært så kjekt å lese alle de hyggelige meldingene på sosiale medier, og kommentarer på låten. Det gjør meg svært rørt, og takknemlig!

Jeg har hatt en ganske så følsom uke. Det har liksom vært ganske mange utfordringer på rad og rekke, og jeg har nok kjent på masse forskjellige ting. Akkurat nå så får jeg profesjonell hjelp til å komme meg ut av en depresjon, og jeg merker at det må prioriteres nå, Jeg er klar til å ta tak i livet atter en gang, og forsøker å se lysere på tilværelsen. Godt å komme i terapi, og har allerede fått en god kjemi med min nye behandler.

Så er det sånn at jeg har bestemt meg for å beskytte meg selv litt bedre. Dermed vil jeg bli litt mer forsiktig med hva som jeg velger å dele når det kommer til min psykiske helse. Selvsagt inneholder hverdagen nedturer, men det føles riktig å ikke alltid dele like mye om det personlige her på bloggen min. Ærlighet er viktig, men likevel må jeg sette en grense for hva som trengs å dele her på internett. Dette tror jeg at de aller fleste forstår, og respekterer meg for det valget jeg har tatt.

Det er ikke tvil om at jeg var  svært spent på å slippe singelen min på fredag, så der er nok litt følelser i sving på det området også. Dere er viktige for meg, og jeg kommer til å ta dere med i min hverdag. Jeg skal jobbe hardt for å bli i bedre form, og så tenker jeg at musikken skal bære meg gjennom denne lange vinteren. For jeg er ikke skapt for vinter og mørketid. Denne damen liker seg best når solen skinner, og varmegradene stiger. Hold ut, det kommer bedre tider! Ha en fin kveld!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg