Jeg vil ikke trues til stillhet!

Det er aldri kjekt når man opplever å få tilbakemeldinger som sårer en. Men dessverre er det en del av det å være offentlig. Jeg har valgt å ha en offentlig stemme, og da blir det til tider veldig vanskelig. Men jeg er fast bestemt på at jeg skal fortsette med blogg og Youtube! Min fremtid skal ikke bestemmes av anonyme kritikere. Jeg har fått utrolig masse støtte fra mine lesere i denne situasjonen som har vært de siste ukene. Det har vært vanskelig å ha en så lang pause. Men jeg vet at det var det som jeg hadde behov for. Det har vært en meget hard høst, og jeg måtte ta meg inn igjen.

Jeg er helt trygg på at mitt bidrag til samfunnet er viktig. Det gjør inntrykk på meg når jeg får konkrete tilbakemeldinger fra mennesker som har hatt nytte av mine kanaler. Det betyr så utrolig mye mer enn usle kritikere. Jeg er helt klar på at det er helt frivillig å benytte seg av mine kanaler. Så jeg håper at de som velger å lese mine innlegg, får et godt utbytte av det. Jeg merker at det har vært et stort savn for meg å ikke skulle publisere noe som helst på mine kanaler i over tre uker. Men jeg har fått tid til å tenke meg nøye om. Og jeg har kunnet forberede meg mentalt på å komme tilbake. Jeg er bare et menneske, og det er harde tak iblant.

Jeg er svært glad for å være tilbake i manesjen igjen! Det kan godt hende at jeg får flere smeller i tiden som kommer. Men jeg skal ikke la meg stoppe. For jeg formidler en åpenhet som mange mennesker trenger. Det er ikke kun for min egen del. Jeg vet at mine ord kan vise andre at der finnes en vei ut av elendighet og mismot. Det betyr så uendelig mye mer enn jeg kan beskrive med ord. Jeg håper at Dere blir med meg videre, og at Dere kan være min heiagjeng. Det er så kjekt å se at man er savnet! Nå er det full fart fremover. Jeg kommer med to blogginnlegg daglig, og ny video fem dager i uken.  Jeg tar fri fra Youtube lørdager og søndager. Det er viktig for meg å ha litt fritid sammen med min kjære mann.

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

2 kommentarer
    1. Kjære Wenche!
      Ikke la deg stoppe av nettroll. Du er tøff og det er vell noen der ute som ikke liker at andre er tøffere enn dem.
      Jeg forstår ikke problemet til de som kritiserer – det er da ingen tvang å følge deg på hverken FB, blogg eller YouTube?
      Stå på – jeg gleder meg til å kikke innom i ny og ne.
      Stor klem inn i 2019.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg