Jeg vil pynte meg i hverdagen!

Jeg har bestemt meg for å pynte meg i hverdagen. Rett og slett fordi det hjelper meg. Når jeg bruker tid på velvære, så blir jeg i bedre humør. Da får jeg større respekt for meg selv, og selvtilliten øker. Det trenger jeg. For jeg har som dere vet ganske mange utfordringer i livet. Nå har jeg de siste dagene tenkt meg nøye om. For jeg må snu hver sten for å finne de verktøyene som gjør meg mer stabil. Jeg ønsker jo å komme i bedre form sånn generelt. Jeg er i gang med treningen. Og så skal jeg våge å kle meg litt fint på en vanlig tirsdag.

Nå er våren kommet, og da kan man kle seg litt annerledes. Da har jeg plan om å kunne bruke litt mer kjole eller skjørt. Skapet mitt er nemlig fullt av fine klær som trenger å bli brukt oftere. Jeg skal ha forskjell på hverdag og fest. Men jeg kan likevel kle meg litt finere i hverdagen. Det skal ikke så mye til. Og dersom jeg velger å sminke meg, så blir jeg stort sett alltid i bedre humør. Noen ganger må man ta i bruk materialistiske ting for å komme ut av en negativ periode. Jeg vil veldig gjerne føle meg fin, og jeg liker jo mote.

Det skal bli kjekt å bruke mer av min garderobe. Jeg har så mye fint som bare henger i skapet, og det skjemmes jeg litt over. For dersom jeg kjøper noe, så bør jeg jo bruke det. Heldigvis så er det mitt eget valg, og jeg har vurdert det nøye. Noen vil nok kanskje synes at det er rart. Men jeg ønsker å føle meg bedre. Da må jeg være snill mot meg selv, og gjøre det som hjelper. Min hverdag skal bli bedre etter hvert. Akkurat nå ønsker jeg bare å gi meg selv litt hjelp på veien!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg