Jeg vil så gjerne nå mine mål!

Jeg har brukt litt tid nå for å sette mine mål for 2019. Hva er det jeg egentlig ønsker å fokusere på ? Hvordan skal jeg klare å nå de målene som jeg setter? Hvilke kanaler skal få mest oppmerksomhet i tiden som kommer nå. Jeg mener at det er lurt å tenke gjennom sin egen jobb, og sin egen målsetting. For noen ganger kan det bli en del rot. Det er viktig for meg å kunne oppleve mestring. Men jeg vil også ha en personlig utvikling. Da må man ha målsettinger som krever en innsats.  Men de skal ikke være helt urealistiske heller. Jeg har en del ønsker og drømmer. Men alt kan ikke gjennomføres kun på et år. Jeg må fordele det litt over tid slik at jeg har muligheten til å følge det skikkelig opp.

Det er veldig spennende for meg å legge planer for eget firma. Jeg føler endelig at det skal bli min jobb for alvor dette året her. Nå er jeg veldig klar for å komme skikkelig i gang. Det kommer til å bli krevende på mange områder. Men jeg sitter igjen med gevinsten selv etterpå. Jeg jobber jo ikke for noen andre. Jeg har en del ting som må ordnes før de store planene kan gjennomføres. Men jeg er optimist, og gleder meg veldig til å sette i gang. Nå er det viktig for meg å legge gode planer slik at jeg kan sette i gang raskt. Det er mange ting som må fikses, men jeg gleder meg veldig. Det er jo kjekt å endelig nærme seg noen av drømmene som jeg har hatt lenge!

Noen ganger er det vanskelig å vente på gode ting. Men man kan ikke gjøre noe annet enn å ta tiden til hjelp. Jeg forsøker etter beste evne å tilrettelegge. Så blir det ekstra kjekt når jeg endelig kan komme meg videre i ulike prosesser. Tanker og visjoner er det i hvert fall nok av her hos meg. Jeg føler at dette blir et bra år på mange måter. Det gjelder å ta en dag om gangen, og fokusere på det som gjør meg godt. Hverdagen er det viktigste, og jeg skal være klar til styre den på best mulig måte. Jeg håper at Dere vil være med meg videre på denne spennende reisen!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg