Jeg vil så mye!

Jeg er sulten på ny kunnskap!

God morgen!

Jeg er glad for at jeg fortsatt har lyst til å lære masse. For da blir man ikke sittende i det gamle, men kommer seg videre i livet. Nå er jeg i full gang med å utforske flere forskjellige apper. De kan jeg bruke til å lage kule bilder og innhold til sosiale kanaler. Det er masse å lære av de som driver med dette, og som har store kanaler. Elsker når de er rause, og hjelper oss andre med tips og triks. Så jeg har nå satt av tid til å lære nye ting, og ønsker meg progresjon på mine kanaler.

Man må bare våge seg ut på glattisen noen ganger. Før var jeg så usikker og redd, og det resulterte i null fremdrift. Men etter hvert som jeg har blitt tryggere i meg selv, så har masse løsnet. Og jeg holder meg selv i gang, ved å lære nye triks så ofte som mulig. Jeg har så masse som jeg kan gjøre enda bedre, og det trigger meg til å bli flinkere. Gøy å sette seg inn i nye ting, og faktisk se at man fikser det. Kanskje ikke på første forsøk, men det kommer seg på plass etter en stund.

Nå håper jeg at dere etter hvert vil se en fremgang hos meg, og at ting blir litt mer profesjonelt. Alt kommer ikke på plass med en gang, så vær tålmodig med meg. Jeg føler meg utrolig heldig som kan jobbe med akkurat det som jeg har lyst til. Så får det ta den tiden det tar, og jeg kommer dit jeg er ment å komme med tiden. En dag om gangen, og ha det kjekt underveis. Det er viktig, og jeg prioriterer det selvsagt meget høyt! Håper at du også får en fin dag, og at du våger å ta nye utfordringer. Grip dem, og kast deg ut i det!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instgram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg