Jeg vil spille på flere instrumenter!

Det er utrolig kjekt å spille på flere instrumenter. Nå kan jeg spille piano, blokkfløyte og slagverk/trommer. Men jeg har ikke tenkt å stoppe der. For jeg har en drøm om å kunne spille saxofon! Nå har jeg bestemt meg for å spare penger til å kjøpe meg min egen saxofon. Jeg er så klar for å lære meg det instrumentet. Jeg har hørt flere musikere si at dersom man kan spille blokkfløyte, så klarer man også å lære seg saxofon. Så da skulle jeg ha en god mulighet for å kunne mestre det litt i hvert fall. Jeg skal ønske meg penger til bursdagen min i mai. Så håper jeg at det er mulig å komme i gang med dette i løpet av året.

Jeg elsker musikk, og det skal jeg bruke masse tid på i fremtiden. Det er noe som gir meg mestring, og som gjør meg glad. Jeg tror ikke det er så lett å lære meg nye instrumenter. Men jeg føler meg klar for å virkelig teste ut min musikalitet. Tenk hvor kult det kan bli dersom jeg mestrer dette! Da kan jeg få ting til å svinge skikkelig. Jeg er ikke så redd for å snakke høyt om mine drømmer og mål. Det gjør de bare enda viktigere for meg, og jeg pusher meg selv videre. Det er utrolig viktig for meg å kunne jobbe med musikken i tiden fremover. Der finner jeg et pusterom som virkelig gjør meg godt. Hodet mitt kobler vekk de vanskelige tankene, og jeg havner inn i en egen boble. Det er så deilig å kjenne på.

Det er viktig å finne de verktøyene som kan hjelpe meg videre. Jeg tror at det å spille på nye instrumenter , kan hjelpe meg til å fokusere på andre ting. Det er mange ting som jeg har lyst til. Nå våger jeg å gå litt mer etter drømmene mine. Så nå skal jeg lære meg å spille saxofon. Det gleder jeg meg veldig til. Jeg er super motivert til å komme i gang. Det kan nok bli en del unoter i starten, men jeg skal ikke gi meg! Jeg gleder meg veldig til den dagen jeg har instrumentet i hendene mine. Da skal jeg gjøre alt jeg kan for å mestre det!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

2 kommentarer
    1. Hvorfor ikke? Saksofon swinger.

      Jeg skulle ønske jeg kunne spille panfløyte som f.eks. Leo Rojas. Det er helt fantastisk å lytte til, nemlig. Men neppe lett å lære..hehe. Sjekk ham ut på youtube, lukk øynene og slapp av. For det er balsam for ørene..og sjelen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg