Jeg vil utvikle meg som låtskriver!

Jeg har den siste tiden jobbet masse med musikken min. Det er utrolig spennende å skape sin egen musikk. Jeg er så glad for at jeg har kommet meg i gang med dette. Nå har jeg fått sving på sakene, og flere låter er på gang. Jeg merker at dette er noe som trigger følelser inni meg. For musikken kommer fra hjertet, og jeg har personlige tekster. Det er liksom noe som verker og som vil ut av meg. Jeg har noen ganger måtte gå noen runder med meg selv. For jeg utleverer ganske masse av meg selv gjennom musikken. Men jeg får veldig gode tilbakemeldinger på musikken min. Det er noe som jeg gleder meg veldig over.

Jeg har veldig lyst til å utvikle meg som låtskriver. Så jeg er veldig innstilt på å bruke en del tid på det. Kanskje henger jeg meg på noen kurs etter hvert. Men for meg er det viktig at det ikke blir altfor vanskelig og innviklet. Prosessen må være såpass enkel slik at budskapet kommer raskt til overflaten. Jeg har veldig mye å lære når det kommer til låtskriving. Men jeg tror at jeg er inne på riktig spor. Jeg er veldig heldig som får en del hjelp her i Mandal. Det er deilig å ha noen som man kan diskutere med. Jeg lærer veldig mye av det. Det er utrolig kjekt å høre hva folk tenker om musikken min. Men samtidig så er det jo ganske skummelt. For man vet ikke hva de synes. Heldigvis så har jeg kommet godt i gang.

Nå ser jeg virkelig frem til å jobbe aktivt med mer musikk. Det skal bli en viktig del av min jobb. Jeg drømmer om å kunne gi ut egen plate med min egen musikk. Nå ser det ut som om at denne drømmen kan bli virkelighet etter hver. Men jeg må jobbe rolig, og tenke langsiktig. Det er mange ting som må klaffe. Men jeg har troen på at det skal skje en gang! Det ville være en stor glede å kunne gjennomføre den drømmen. Nå føler jeg i hvert fall at jeg er på riktig vei! Det er en spennende reise, og jeg håper at Dere vil følge meg videre!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg