JEG VIL VÆRE TØFF!

God kveld!

Så kjekt det er å skrive til dere! Takk for at akkurat du er her inne, og leser mine ord. Jeg har merket en endring i meg selv den siste tiden. Det handler om mange ting på en gang, som til sammen har gjort meg sterkere og tryggere. Jeg føler meg endelig i en posisjon, hvor jeg tillater meg å være meg selv. Danse når jeg vil. Synge det jeg har lyst til, og hvor som helst. Det er ikke så mange negative tanker når jeg ser meg selv i speilet. Faktisk så begynner jeg å like min egen kropp, og det er helt vanvittig å tenke på. At jeg skal kunne se meg selv uten klær, og tenke at dette ikke er så galt likevel. Dit trodde jeg aldri at jeg skulle komme, for å være helt ærlig.

Og jeg har et ønske om å være en tøffere versjon av meg selv. En dame som virkelig står frem, og våger å følge drømmene sine. Ikke for alle andre, men for min egen del. At jeg skal kunne være målbevisst, og si hva jeg ønsker meg. Når man sier det høyt, så blir jo alt så mye mer virkelig. Endringer kommer gradvis hos meg, og jeg skal skynde meg langsomt. Men hver eneste dag skal jeg ha fokus på det som er positivt, og som jeg allerede har i livet mitt. Noen dager blir det tøffere enn andre, men jeg skal likevel våge å ta nye steg i riktig retning. Det er nemlig mulig å oppnå de aller fleste drømmene man har.

Det føles helt riktig for meg å gå videre nå. Legge flere ting bak meg, og se fremover. De dagene hvor det butter i mot, skal jeg bruke de verktøyene som jeg har. Og nå begynner jeg snart på et nytt kurs, og det blir spennende. Jeg skal være med i et kurs som heter  tilbake til nåtiden. Det er i regi av kommunens psykisk helse. Er så takknemlig for at jeg fikk en av de få plassene der, og kan skaffe meg mange verktøy til hverdagsbruk. Brikkene er i ferd med å komme på plass, og jeg elsker det! Man må aldri gi opp seg selv! Nye dører åpnes, og livet går videre. Jeg er klar til å leve livet fullt og helt!

Klem fra Wenche

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg