Jippi, en ekstra fridag!

God morgen!

Da jeg skulle planlegge treningen min i februar, så kom jeg rett og slett ikke på at det var skuddår i år. Så jeg var helt overbevist om at jeg kun hadde mulighet til å ta 8 fridager uten treninger denne måneden. Det kommer nok til å gå, men jeg kjente litt på det presset som jeg har lagt på egne skuldre. Men så var jo dere raskt ute med å fortelle meg at vi har 29 dager i februar 2020. Så da fikk jeg en ekstra fridag å gå på . Noe som kan komme godt med, da formen svinger litt akkurat nå.

Skuddårsdagen er jo litt spesiell, og det må være rart å ha bursdag på denne datoen. Jeg håper at noen bruker denne dagen på en fin måte, og kanskje så er det noen damer der ute som benytter anledningen til å fri til sin kjære? Det heter seg jo sånn at denne dagen så er det lov. Vel, jeg er heldigvis godt gift. Så det trenger ikke jeg å bekymre meg for. Det føles godt å vite at jeg nå har 9 mulige fridager, da jeg allerede har brukt 2 av dem. Jeg må jo lytte til kroppen min også. Så jeg krysser fingrene for at jeg klarer å nå min egen Challenge i februar også!

Så la oss alle sammen bruke skuddårsdagen fornuftig. Det er opp til deg å finne ut hva som passer for deg. Jeg håper at min energi holder seg oppe, og at jeg kan få unnagjort alt jeg har tenkt denne måneden. Det er godt å se at vi nærmer oss mars, og at vi kan så smått tenke tanken på vår!

Ha en nydelig fredag, og la oss alle sammen gjøre en god innsats før helgen kommer! Så snakkes vi her igjen til kvelden!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg