JIPPI, ENDELIG ELSYKKEL!


God kveld!

Nå er jeg så glad og fornøyd! Endelig har jeg fått min egen elsykkel. Det har jeg ønsket meg  i lang tid. Så nå kan endelig jeg og min kjære mann ta sykkelturer sammen på hver vår elsykkel. Det er så kjekt å endelig ha en fysisk aktivitet i lag med ham. Han er glad i å sykle, mens jeg må bli mye tryggere på sykkelen.

Jeg må nå i gang med å øve. For min balanse er jo ikke så god. Men nå har jeg en god mulighet til å endelig bli bedre på sykkel. I hele oppveksten min så slet jeg med å lære å sykle. Min far prøvde forgjeves, og jeg fikk til slutt hjelp av min bror. Det ble mange ulykker på meg, og der er arr på knær og kinn.

Som voksen har jeg forsøkt på vanlig sykkel. Men med min astma , så er kondisjonen ikke på topp. Så jeg klarte ikke å holde følge med min mann. Nå skal vi bli flinkere til å være ute i frisk luft. Håper at jeg kan få bruke den litt før vinteren kommer. Jeg er motivert til å få dette til. En så flott sykkel har jeg aldri hatt før.

Dette er så kjekt, og dette kan gi meg verdifull mestring innen fysisk aktivitet. Det er godt for helsen min, og jeg kan endelig overvinne frykten for sykling. Jeg skal holde dere oppdatert!

Klem fra Wenche

4 kommentarer
    1. Grattis Wenche😀. Nå mangler du bare sidetasker, Harley-styre og en fed skinnvest✌️Lydspor: Bike( tidlig Pink Floyd)

    2. Gratulerer med elsykkel! 😁
      Jeg har hatt elsykkel i 3-4 år og elsker den, for med bl.a. fibromyalgi , artrose og astma og mye bakker er det litt vrient med vanlig sykkel. Har en slik også, men jeg må si at elsykkelen er slik at jeg pleier si “livet mitt før og etter elsykkel” 😏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg