Jippi, jeg får en sjanse til!

Gleder meg til å gjenta suksessen!

God kveld!

Jeg er så heldig som har fått kommet i gang med å underholde gjester på Tiedemands Cafe. I går kveld kom forespørselen om jeg ville gjøre samme opplegget på fredag denne uken, og det sa jeg selvsagt ja takk til! Så utrolig moro å bli spurt om å komme flere ganger, og da føler jeg at det slo an. Godt å kjenne på den gleden som dette gir meg, og som fyller hverdagen min med positiv energi. Da jeg skal være hjemme hele sommeren, så har jeg gitt dem muligheten til å kalle meg inn på kort varsel. Dette kan bli kjekt i tiden som kommer. Nå er jeg så giret på å gjenta det kjekke karaoke showet en gang til. Det blir underholdning fra kl 20-23 på fredag.

Nå skal jeg bruke de neste dagene på å finkjemme Youtube. Der finnes så mange karaoke versjoner, og jeg trenger å ha et stort mangfold i mitt repertoar. Jeg skal finne noen nye perler, og øve så godt som jeg kan på dem her hjemme. Det kommer til å bli en veldig travel dag, da jeg skal til Åros på årsmøte for Mental Helse Agder på dagtid. Må bare komme meg hjem litt tidlig, sånn at jeg rekker å hvile litt mellom avtalene. Heldigvis har jeg fri resten av helgen, så det bør gå helt fint. I dag er jeg bare så glad for at jeg har slike muligheter her i Mandal. Blir skikkelig kjekt å se alle de herlige menneskene igjen.

Å skape god stemning, er veldig viktig. Så jeg skal skru på det jeg har av sjarm. og underholde etter beste evne. Det skal bli en kjekk kveld, og jeg håper at mange stikker innom i løpet av kvelden. Og dersom du kommer innom, så bare hyggelig om du sier hei til meg undervis. Jeg skal med glede hilse å dere, og så kan vi kose oss sammen med god musikk!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg