Jippi, jeg skal synge!

God morgen!

Endelig er det fredag, og musikkterapien skal starte opp igjen! Det er en gledens dag for min del, og jeg har virkelig savnet det skikkelig i denne ferien. Jeg er et skikkelig vane menneske, så det har vært noe som manglet. I dag skal det bli skikkelig digg å komme i gang igjen, og jeg er så klar for to timer sammen med verdens beste gjeng! Der skal skje så masse gøy de neste månedene, så dette kommer til å bli skikkelig gøy. Men jeg kjenner meg selv godt, og vet at jeg kommer til å møte på mange utfordringer. Sånn er det jo alltid med meg. Ting som egentlig bare skal være skikkelig gøy, trigger gjerne frem angsten hos meg av ulike årsaker.

Men i dag skal jeg bare kose meg sammen med gjengen. Det er alltid godt å begynne på et nytt år, og komme skikkelig i gang med hverdagen igjen. Det er en helt herlig følelse, og det elsker jeg! Musikken kommer til å være en svært viktig del av 2020. Og jeg er skikkelig forberedt på det som ligger foran meg. Det er mange drømmer som kan bli virkelighet. Man må bare våge å følge drømmen i utgangspunktet. Jeg skal bruke god tid på de prosessene som nå foregår, og ikke forhaste meg. Det er bedre å bruke den tiden som vi trenger, og så kan resultatet virkelig bli skikkelig fint. Det kommer til å bli så utrolig kjekt!

Hverdagen kommer endelig tilbake, og det er så etterlengtet for min del. Nå skal det bli godt å skape den hverdagen som vi trenger, og finne de rutinene som fungerer bra for oss alle sammen. Og da er musikken veldig viktig for meg, og mitt humør. Det er bra for alle i min familie, at jeg faktisk prioriterer musikken ofte. Da blir jeg nemlig mye roligere, og humøret holder seg mer stabilt. Det kommer alle sammen til gode. Jeg føler meg så utrolig heldig som har denne muligheten. I musikken får jeg videreutvikle meg, og sette ord på tanker og følelser. Det er en renselse av sjel og sinn, sånn helt på ekte.

Jeg ønsker deg en super fin fredag, og håper at du virkelig har det fint der du er. Nå skal vi alle sammen komme tilbake til vår hverdag. Det kan til tider være utfordrende, men jeg håper at du trives i din virkelighet. Husk at det er aldri for sent å gjøre endringer, som fører til personlig vekst. Så våg å endre mønsteret, sånn at du opplever mestring i livet ditt! Det er så viktig, og det vil gjøre deg sterkere. Jeg heier på deg!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg