JUKS OG FANTERI PÅ FARMEN!

 

God morgen!

Nok en gang kommer der frem at Farmen deltagere har rømt fra gården, og kost seg med både mat og alkohol. En ting er at det har skjedd de forrige årene. Ikke greit, men heller ikke farlig. I år derimot, var det særdeles tankeløst gjort. Å utsette seg selv og hele produksjonen for potensiell smitte, kunne vært både kostbart og helsefarlig. Jeg har aldri vært med i et slikt konsept, men litt rart at de ikke klarer å forholde seg til spillets regler.

Men for aller første gang, så blir hendelsen med i programmet. Og det synes jeg er bra. De som dreit seg ut, må stå for sine valg. Det ender ikke bare med falske rykter, men viser hvilke reaksjoner som kom der og da. TV 2 har hatt et svært opplegg for å kunne gjennomføre Farmen på en trygg måte i år. Da synes jeg det er helt fair med åpenhet rundt dette. Før har masse rykter svirret om juks og fanteri, men ingenting har vært tatt med.

Jeg gleder meg til å følge med videre. Synes årets sesong har vært bra. Farmen er min desiderte favoritt på tv akkurat nå, og jeg har fått meg noen favoritter!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg