JULEBAKSTEN ER I GANG!


God kveld!

I dag har jeg kommet meg i gang med julebaksten. Jeg måtte komme meg opp av sofaen, og fokusere på noe koselig. Da er det best å gjøre noe praktisk. Det ble en fin porsjon med havreflarn i formiddag. De smakte så godt, så det passet fint å smake litt siden det er lørdag. Jeg er jo ganske streng mot meg selv angående kosthold. Men litt kos er innafor.

Jeg hadde på julemusikk mens jeg bakte, og det er så koselig stemning da. Det gikk kjapt å få det ferdig, og jeg er så godt fornøyd med å komme i gang. Nå er jeg jo nødt til å ta livet helt med ro. Da gjelder det å finne koselige aktiviteter her hjemme. Juleforberedelsene skal gjennomføres, men med hvilepuls. Det er heldigvis lite press på mine skuldre denne julen. Det er jo kun oss.

Akkurat nå så er jeg bare glad for å kunne gjøre litt om gangen. Forsøker å være blid mot mine nærmeste, og ikke la tungsinnet få ta overhånd. Julebakst er en fin tradisjon, og jeg har kjekke dager i vente.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg