Juleforberedelsene starter i dag!

God morgen!

Da er søndagen her, og det er stille og rolig her hjemme. Ungene sover lenge, og vi også tar det ganske med ro. Men i dag skal vi hente frem julebelysningen, og sjekke hva som er intakt etter fjoråret. Vi er veldig glad i ren og enkel belysning utenfor, og jeg gleder meg til å få det på. Det er så koselig med masse lys, og vi har gode rutiner på hvordan vi ønsker å ha det. Så da er det også litt filming til julekalenderen min også. Her må vi jo ta med det som skjer!

Vi har tenkt å pynte til jule neste helg. Men juletreet kommer frem nærmere jul. Det skal bli koselig å få frem all pynten, og se hvordan resultatet blir. Jeg har en del tanker i hodet mitt, og vet som regel hvordan jeg ønsker å ha det rundt meg. Vi får se hvor mye som blir gjort av forberedelser allerede i dag. For nå er jeg ganske så motivert til å komme i gang. Det sniker seg inn en skikkelig julestemning i meg nå! Gleder meg i hvert fall til å styre med pyntingen både inne og ute.

Jeg ønsker deg en super fin søndag, og håper at du finner tid til å samle nye krefter. For meg så blir det altså juleforberedelser , og så skal jeg skvise inn en treningsøkt også! Snakkes her igjen til kvelden!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

4 kommentarer
    1. Har fått unna litt vasking og sånn siden det blir sykehus og rekonvalesent i ubestemt tid fremover 😀 Masse lykke til med dine forberedelser 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg