JULEN KOM TIDLIG!


God kveld!

I disse tider, så trenger jeg å ha det ekstra koselig hjemme. I kommunen vår er det for øyeblikket smitteutbrudd, og en uoversiktlig situasjon. Så vi blir hjemme inntil videre. Da bestemte jeg meg for å ta frem julepynten ekstra tidlig. Vi fikk hengt opp stjerner , og satt frem lysestaker.

Her har vi tatt frem alt utenom juletreet. Og det var så magisk å tenne stjernene i vinduene. En passe stor stjerne i stuen, og en diger stjerne i verandadøren. Det lyste opp stuen på en så nydelig måte. Vi skal fokusere på å skape en så fin førjulstid som mulig. Og jeg koste meg med å pynte huset.


Stallen og engleskare har kommet på sin faste plass. Nisser og lykter har blitt plassert på nye steder. Har kjøpt oss litt ny pynt dette året, og vi er svake for ting som beveger seg. Gøy å se hvor fint det ble med de nye pyntetingene. Kjekt at min kjære også var med for å velge ut disse. Nå er det koselig her hjemme, og det føles helt riktig å ha julen på plass!


Klem fra Wenche

 

6 kommentarer
    1. Jeg synes det var veldig lurt tenkt, Wenche. Det er positivt og konstruktivt å finne glede i hverdagen. Du inspirerte i hvertfall meg til å begynne nå. Et lite løft er ofte det som skal til

    2. Hm, hvorfor ikke? Jeg har fått opp noen julegardiner, men hvorfor ikke fortsette med litt nisser o.l.? I disse coronatider kan man like gjerne pynte bolig tidligere. 👍🏻😷 Takk for tipset..hehe!
      (Bloggen din er forresten blitt mye bedre med den omleggingen du foretok.)

    3. Jeg må bare si at jeg skjønner ikke hvorfor så mange pynter til jul nå.
      Det er ikke jul før i desember jo.
      Det er 15.november nå, orker dere virkelig julepynt i 6 uker?
      Stjerner i vinduene syns jeg er hyggelig i mørketida, litt utelys også. Men all den røde julepynten skjønner jeg ikke. Advent kommer jo før jul.
      Her jeg bor var det strålende høstvær m 15gr i dag, da hadde det blitt helt feil å pynte til jul.
      For min del handler pynting om å glede seg til jul, det hadde ikke jeg gjort om jeg pynta nå. Liker tradisjoner jeg.
      Og ikke skyld på Corona for å pynte tidlig, ser folk gjør det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg