JULETREET VÅRT!


God kveld!

Nå er julen for alvor kommet helt på plass her hjemme. Juletreet er på plass i stuen. Så utrolig koselig å pynte det i dag. Min kjære mann ville også at vi skulle få det frem så tidlig, og det overrasket meg veldig. Men denne julen er annerledes, og vi fokuserer på masse julekos her hjemme.


Vi har også fått opp utebelysningen våre og det er så stemningsfullt i mørket. Det er nå lys på begge terrassene våre, langs taket på uteboden, på den gamle brønnen i hagen og ved ytterdøren vår. Vi er glad i det enkle, så vi har ikke fargede lys ute. Jeg hjalp til med det jeg kan, og vi samarbeidet så bra.


Jeg er så glad for at vi skaper en deilig atmosfære både inne og ute. Det gjør meg så varm inni hjertet. Og jeg vet at både små og store liker denne førjulstiden godt. Jeg håper at du får en rolig og fin lørdagskveld. Så skal jeg komme meg ned på Tiedemands Cafe, og underholdene litt i kveld også.

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

Siste innlegg