KALENDEREN FYLLES OPP!

God kveld!

Nå skal jeg planlegge høsten og vinteren godt. Har allerede fått inn bookinger til mange show frem mot jul. I tillegg så skal jeg en helg på kurs i Kristiansand, og der blir nok både lærerikt og kjekt. Ser at kalenderen fylles opp, så jeg må gå lagt inn nok hvile og fritid. Men det blir spesielt travelt i november og desember. Jeg gleder meg, og er spent.

Det er så mye kjekt som skjer, og jeg føler meg så utrolig heldig. Nå ser jeg jo at der er et publikum som ønsker å ha meg på scenen. Det varmer hjertet mitt veldig. Og det fyller opp selvfølelsen min litt. Jeg trenger bekreftelser, og det virker bra på meg. Gleder meg sånn til å underholde, og kose meg med musikken. Den gir meg masse energi, og jeg glemmer tid og sted.

Jeg håper at dere stikker innom for å høre på meg. Det er så kjekt når dere dukker opp på mine show!

Klem fra Wenche

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg