Kjære bloggen min!

Jeg har savnet Deg! Selv om Du kun var borte i en dag, så var det lenge nok. Vet Du hvorfor? Jo, for jeg trenger Deg! Et sted hvor jeg kan skrive ned mine tanker og følelser. Hvor kun jeg bestemmer, og har full kontroll. Men aller mest fordi jeg kan kommunisere med så mange flotte mennesker på en gang. Det føltes tomt å ikke ha muligheten til å skrive akkurat når jeg ville. Tekniske problemer kalles det, og det måtte andre fikse.

Jeg merket fort at det var vanskelig å være uten Deg! Og det forteller meg veldig klart og tydelig at Du er viktig for meg. Å liksom plutselig få en fridag, var sannelig ikke så enkelt for meg. Men jeg fikk i hvert fall en solid bekreftelse på at blogging er min passion. Noe som jeg virkelig ønsker å fortsette med i lang tid. For skrivingen tømmer hodet mitt. Det er faktisk en veldig befriende følelse for meg.

I mitt liv så er Du viktig! Jeg bryr meg ikke om hva andre måtte tenke eller mene om det. For jeg kjenner meg selv på godt og vondt. Og jeg vet at dette hjelper meg. Det eneste jeg ønsker meg er gode hverdager. De betyr aller mest. Og jeg føler meg trygg når jeg skriver. For i min verden så trenger jeg et eget fristed. Der er det lov å være meg. Herlighet så avhengig jeg har blitt. Nesten litt skremmende å merke savnet så raskt. Men jeg velger å se på det som et godt tegn. For jeg jobber med noe som jeg virkelig elsker!

Vi blogges!

Forresten, jeg vil veldig gjerne tipse Deg om en herlig dame som skriver veldig befriende om kvinner og overgangsalderen:

http://www.lykkeligdeprimert.no/

Følg meg gjerne:

https://www.facebook.com/wenche.larsenpuntervold?ref=bookmarks

https://www.youtube.com/channel/UCTFQRrhrjA5aE4o-4TWR99A?view_as=subscriber

https://www.instagram.com/wenchelarsen.no/

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg