Kjære September 2019!

Wenche Larsen

Tenk at du allerede er her, kjære september! Med deg kommer høsten for alvor, og jeg gleder meg til å se alle de vakre fargene som du lager i naturen vår. Og når du lager høststemning med regnvær, så skal jeg kose meg litt ekstra under pleddet med hekletøy og koselige lys overalt i stuen vår. Jeg har faktisk gledet meg til at du skulle komme. For jeg er glad i den høsten som du lager.

Kjære september, jeg håper at du blir en fin måned for meg. Og jeg har så mange mål som skal nås i løpet av disse ukene. Så jeg kommer til å være ganske travel, men jeg skal være masse utendørs denne måneden. Og så gleder jeg meg veldig til å dra på en tur til Østlandet på kurs. Da håper jeg at du ikke skremmer meg med altfor hardt vær når jeg skal kjøre bil. Faktisk så har jeg aldri kjørt så langt alene noen gang.

Tenk hvor flott det kommer til å bli, og hvor glad jeg blir når jeg oppnår mestring denne måneden også. Jeg skal utvikle meg, og lære masse mer. For jeg er så heldig som får muligheten til å utvikle meg. Så blir det nok litt vanskelig for meg også. For jeg skal halvere mitt inntak av Pepsi Max i løpet av disse ukene. Og jeg må bli glad i Farris! Jeg kommer nok til å slite litt med det. Men jeg har bestemt meg.

Kjære september, jeg gleder meg til å se hva du har til meg av opplevelser og erfaringer. Jeg skal gjøre så godt som jeg bare kan. Mer kan jeg ikke love deg. Men jeg pleier til vanlig å kose meg i september hvert år. Så jeg tror det kommer til å bli en spennende måned for oss alle sammen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg