Kjærestetid!

God morgen!

I dag gleder jeg meg til en fin handletur sammen med min kjære mann. Vi skal dra til Vigeland først, og så skal vi inn til Sørlandsparken en tur. Det er alltid kjekt å komme seg ut sammen, og vi elsker å kjøre bil. Han har noen ærender, og så skal vi nok kose oss underveis. Jeg er glad for at vi koser oss sammen på handletur. Det er det jo ikke alle par som får til. Men stort sett så er vi faktisk ganske så gode på sånne ting. Men dersom jeg skal se etter klær eller sko til meg selv, så går jeg heller alene.

Da jeg ikke skal ha spillejobb før neste helg, så passet det bra å dra denne lørdagen. Så jeg tror nok vi kommer til å bli borte noen timer, men det går fint på dagtid. Ungene koser seg med helg, og da er det ok at vi går vekk litt. Ettermiddagen blir nok rolig, og kanskje klarer jeg å ta en liten treningsøkt også i løpet av dagen. Jeg gleder meg til å slappe godt av her hjemme i kveld, og bare se på tv sammen med min kjære mann. Vi er et godt team, og det er bra å ha litt kjærestetid også.

Ha en nydelig lørdag, og kos deg sammen med venner eller familie. Vær god mot deg selv, og vær din egen bestevenn!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook, Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg