Kjærligheten gjør meg sterk!

Kjærlighet er en viktig del av livet mitt. For den kjærligheten som vi har mellom oss her hjemme, gjør meg veldig sterk! For jeg vet at noen tar meg dersom jeg faller sammen. Noen holder hånden min dersom jeg er redd. Når jeg gråter, så er der en som tørker tårene mine, og holder rundt meg. Det varmer hjertet mitt. Og jeg får lov til å gjøre det sammen dersom han sliter. For vi elsker hverandre. Jeg er utrolig glad for at vi kom sammen. Det ble akkurat oss to. Min bestevenn og kjæreste på samme tid.

Jeg har fått oppleve at kjærligheten renser vonde sår. Når jeg var livredd, så var han helt rolig. Og når jeg skalv i hele meg, så holdt han meg oppe. Det er ekte kjærlighet mellom to mennesker. Og jeg sitter her, og er så takknemlig for det livet som vi lever her og nå. Utfordringer kommer støtt og stadig. Men vi kommer oss helskinnet gjennom dem gang etter gang. Det er en kjærlighet som jeg aldri har kjent på før. Og jeg føler meg som en trygg kvinne sammen med ham.

Det vil aldri være en selvfølge for meg å motta kjærlighet. For man må ta seg tid til å pleie kjærligheten. Vi er nok ikke det paret som er mest romantisk. Men vi gir hverandre komplimenter, og sier at vi elsker hverandre hver eneste dag. Det betyr enormt mye for meg personlig. For jeg føler meg sett, trygg og respektert. Jeg forsøker etter beste evne å gi like mye som jeg får. For jeg elsker ham.

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram !

Snapchat: wencheblogg

1 kommentar
    1. I was recommended this web site by my cousin. I am not sure whether
      this post is written by him as no one else know such detailed
      about my trouble. You are incredible! Thanks!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg