Kjerringa mot strømmen!

God morgen!

Jeg håper inderlig at vi alle sammen har en god morgen, og en fin start på en ny uke! Det er jo sånn at mandagen iblant kan føles litt tung. Men jeg er ved godt mot, og i full gang med mine arbeidsoppgaver her hjemme. Ungene er kommet seg på skole, og jeg skal starte uken med litt skriving og fotografering. Jeg opplever ganske ofte at folk blir overrasket når jeg forteller hva jeg driver med. For jeg ser ikke ut som en “typisk” influencer. Både fordi jeg er såpass voksen, men også fordi er har en kropp som mange ikke forbinder med blogg. I hvert fall dersom man tenker at alle bloggere er såkalte “rosabloggere”. Jeg er annerledes, men jeg velger å være ta i mot det på en positiv måte. Jeg er på mange måter kjerringa mot strømmen.

Det er ikke mye glitter og glamour i min hverdag. Nei, her er det en helt vanlig hverdag som gjelder. Det hender at jeg reiser bort, men 95 % av tiden så er jeg her hjemme i Mandal. Og så har jeg noen kilo for mye, og er ikke så veldig spretten. Null plastisk kirurgi, og kroppen min er preget av livet. Men jeg har valgt å være annerledes i en bransje som trenger mer mangfold. For vi er jo ikke like noen av oss, og alle er like mye verd. Det er viktig for meg å være stolt av den jeg er, og jeg skal ikke skjemmes over å være annerledes. Jeg mener faktisk at min stemme er viktig i samfunnet vårt. Det er et budskap som alle kan relatere seg til, og en åpenhet som vi trenger. Derfor eier jeg annerledesheten med glede, og er stolt over det jeg får til.

Vi trenger et stort mangfold i samfunnet vårt! Det er spennende å ha en mulighet til å ytre sine meninger, tanker og følelser. Men samtidig så må man stå inne for alt som publiseres. Så jeg er glad for at jeg har en erfaring med vanskelige tider fra før. Da kan man lettere stå i stormen, og være en stødig person i det offentlige rom!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

6 kommentarer
    1. Leter og leter, finner ikke video. Vært veldig kult å se deg som Ringo Star bak trommesettet. Ikke tror, vet at du er musikalsk og rockejente 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg