Klar, ferdig, GÅ!

God morgen!

Da er vi i gang med ny uke, og jeg har en del oppgaver som må gjøres. Men det kommer nok til å gå bra. Det aller viktigste er jo at hele familien kommer seg velberget gjennom en ny uke med hjemmeskole. Helst uten å bli uvenner. Men det kommer nok til å gå ganske bra. Vi begynner å være vant med denne tilværelsen, og håper at det snart er over. Det positive er jo at jeg tilbringer tid sammen med ungene mine. Men så er det jo ikke helt enkelt å kommunisere om ting som mamma mange ganger ikke kan.

Jeg forsøker derfor å fylle opp tålmodighetsbanken, og ikke ha så korte lunte. Mye som må trenes på, og som har forbedringspotensiale. Men vi forsøker å starte opp denne uken med bedre tanker. For min del, så møter jeg meg selv i døren hele tiden. For jeg er jo absolutt ikke et læreremne. Men vi tar fatt på utfordringen, og koser oss de dagene hvor alt går greit. De dårlige dagene, presser vi oss gjennom. Det var kjekt å ta helg på fredag, så vi må bare jobbe oss fremover mot det denne uken også.

Håper at vi alle sammen kan få en fin uke! Ønsker dere alle lykke til, både med hjemmeskole og oppstart i barnehager. La oss jobbe sammen i denne dugnaden en stund til, så kommer vi nok i mål en vakker dag! Da tror jeg vi kommer til å sette stor pris på det vanlige livet vi engang hadde!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg