Klar, ferdig, GÅ!

Nå starter endelig hverdagen for alvor! I dag er det første skoledag etter ferien, og det var på tide. Jeg kjente på det i hele helgen. Det er så deilig å komme tilbake til hverdagen, og ha fullt fokus på de viktige oppgavene. For min egen del, så er jeg virkelig motivert og fokusert. Konkrete mål sitter fast i pannen, og jeg tenker mye på vår fremdrift her hjemme. Jeg har jo satt meg ganske høye mål, og ingenting kommer gratis. Det er bare å komme seg i gang med jobbingen, og være så strukturert som jeg klarer. Det er så viktig å få en godt start på 2020.

På kontorpulten min, så henger der skjemaer og tall. Svært synlig for meg, og det skal minne meg på de målene jeg faktisk har satt. Denne gangen så er jeg bedre forberedt, og står klar med en gang. Det er en herlig følelse. De nærmeste dagene skal jeg fokusere på å komme godt i gang, og finne ut hvor justeringer kanskje er aktuelt. For helsen min styrer jo en del av dette showet, på sin egen måte. Jeg har laget meg en oversikt over uken min, og har laget en tidsplan. Der finner man både jobb, video, trening, familie og hvile. Så jeg er klar for å gjøre så godt som jeg bare kan.

Den som vil lykkes, må være innstilt på harde tak. Jeg vet det, og er forberedt på å gå utenfor komfortsonen min. Det har ført meg dit jeg er i dag, og jeg er utrolig inspirert til å fortsette mitt løp. Deilig å kjenne at man er på riktig vei, og vite at man virkelig jobber mot konkrete mål. Det kan godt være at du synes jeg er smågal. Men det er helt ok. For vi er forskjellige, og takler livet på ulike måter. For meg så er det utrolig viktig å få ha en stemme ut i samfunnet. Og da kan man ikke gjemme seg vekk. Nei, man må våge å vise hvem man er. Og ikke minst hva man faktisk står for.

Noen uker kommer til å bli svært gode. Men så vil der også komme uker hvor man ikke føler at det går fremover i det hele tatt. Jeg har lært masse allerede av mine oppturer og nedturer. Så jeg føler meg klar til å være enda mer på hugget i dette året. La oss derfor heie hverandre frem, og glemme janteloven. Det er viktig at vi bygger hverandre opp, og faktisk unner hverandre å lykkes med egne prosjekter!

Jeg heier på dere!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg