Klar for å gi gass!

Så klar for å underholde!

God kveld!

Nå er det ikke så lenge til jeg skal opptre i kveld, så jeg er ganske så fokusert på det akkurat nå. Sånn skal det jo være, når man får lov til å underholde gjester på et utested. Jeg gleder meg veldig, og tror det kommer til å bli en skikkelig fin kveld. Håper på god stemning, og at de liker det jeg skal gjøre i dag. Karaoke for alle pengene! Det er skikkelig gøy uansett, og litt spesielt at det kun er meg som får opptre akkurat i kveld.

Det skal bli godt å komme seg ut, og tenke kun på musikk. Jeg trenger det avbrekket nå, og er i riktig modus. Når man vet at man skal opptre, så skjer der noe inni kroppen. Akkurat som man slår på en slags bryter, og jeg blir full av adrenalin. I tillegg til at jeg er litt overtrøtt, etter første natt med katt i hus. Basse ønsket seg nemlig oppmerksomhet klokka halv fire i morges. Litt uvant for mamma, men det blir nok roligere etter hvert.

Håper dere alle sammen får en hyggelig fredagskveld, og kanskje treffes vi på Tiedemands Cafe i kveld? Jeg er skikkelig klar, og håper at der er fullt av gjester i kveld. Der kommer innlegg kl ni , men jeg får nok ikke delt det på sosiale medier før sent i kveld. Så dere må bare stikke innom bloggen litt senere i kveld.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg