Klar for karaoke i kveld!

God morgen!

Jeg fatter nesten ikke at det allerede er fredag morgen! Denne uken var så stappfull av oppgaver, og jeg visste ikke helt hvordan dette skulle gå. Men jammen meg har jeg klart å komme meg velberget gjennom alt sammen. Det er jeg så glad for! Men jeg har denne dagen også, og jeg skal ha en spennende dag på musikken. Vi får nemlig besøk av Bjørn Charles Dreyer, og han skal lære oss om lyd og akustikk på musikkloftet. Det blir spennende å høre hva han tenker om vår band, og hvordan vi kan finjustere lyden. Jeg er ikke så flink på slike tekniske ting, men gleder meg likevel til å synge for ham. Så blir det spennende å se hva han kan bidra med i dag. Dermed blir det musikk fra 11-15 i dag.

Når jeg da kommer hjem, så er det full gass med forberedelser til eldstemann skal på Buen lan i helgen. Så jeg må få ham ned dit med alt av utstyr. Jeg vet fra tidligere at det fort kan bli kaos, så jeg skal være glad når han er levert. Håper at jeg rekker å spise taco med min kjære mann og minstemann. Men så skal jeg møte musikkgjengen, og vi skal ut på karaoke i kveld. Gøy å treffes på privaten også, og kose oss på Tiedemanns kafe! De har visst karaoke der ganske ofte, så kanskje jeg går der flere ganger. Jeg gleder meg til å synge karaoke, og være sosiale sammen med gjengen. Vi trenger kanskje å se hverandre i en annen setting noen ganger. Håper at det blir skikkelig god stemning, og at vi får ta litt av!

Fredagen kommer som vanlig til å gå fort, så nå er det straks helg. Det skal bli en helg med en del jobb for min del, men også fokus på familie og trening. Jeg gleder meg til å få min kjære hjem i ettermiddag. Da er det liksom helg for alvor, selv om jeg stikker ut en tur i kveld. Jeg blogger som vanlig i kveld, så håper vi ses her igjen da. Ha en fin fredag!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat; wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg