Klar for ny runde!

Gleder meg til ny runde med karaoke show!

God kveld!

Denne dagen har til tider vært ganske så krevende. Jeg fikk nemlig ikke mer enn ca tre timer med søvn i natt. Men jeg har heldigvis tid til å hente meg inn igjen. Det trenger jeg, for jammen meg blir det ikke to kvelder med karaoke show denne helgen på Tiedemands Cafe! Jepp, her kjører vi både fredag og lørdag. Gleder meg så utrolig masse, og er super klar til å underholde flotte folk her i Mandal. Dette holder meg i aktivitet, jeg får eksponere meg som artist og får gjøre det jeg virkelig elsker. Nå er jeg i full gang med å planlegge låter, og jeg må finne to antrekk som passer til anledningen. Viktig å føle seg fin, og bare kose seg på jobb. Tenk at jeg faktisk har denne muligheten!

Vi pratet om dette på musikkterapien i formiddag. For jeg tar nye steg for hver gang, og blir tryggere i meg selv. Stoler enda mer på sangstemmen min, og utvider mitt eget repertoar. Ufattelig spennende, og så morsomt å se reaksjonene i publikum. Jeg håper at vi kan fortsette å skape magisk stemning. Det var sinnsykt gøy nå lørdag som var. Så det blir kjekt å se hva som skjer denne helgen. Fikk tilbakemeldinger på at jeg er mer komfortabel, og at jeg tillater at kroppen min følger musikken. Etter mange år som relativ «stiv» kirkesanger , så er det jo en ganske stor endring. Men jeg elsker friheten, musikken , atmosfæren og de herlige menneskene. Å utvikle meg selv som sanger, er utrolig viktig for meg. Jeg ønsker å bruke stemmen min så godt og variert som mulig.

Nå kommer turistene for alvor, og da regner jeg med at der dukker opp bekjente fra Egersund også. Det blir nok litt spennende for meg å takle det. Men jeg gleder meg til å vise denne «nye» versjonen av meg som artist. Håper at det blir godt mottatt, og at det blir masse folk i helgen. Så velkommen til karaoke show på Tiedemands Cafe fredag og lørdag kl 20-23!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat {torsdag}

Podcast: Min psyke hverdag

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg