Klar for nye negler!

I dag er det på tide med litt velvære i hverdagen. Jeg skal nemlig nok en gang fikse neglene mine, og det gleder meg til. Nå er jeg så fornøyd med den jobben som blir gjort, og jeg gruer meg ikke lenger. Det ender nok på røde negler nok en gang, men er litt usikker på om jeg skal teste en litt dypere rødfarge nå i julen. Uansett så kommer det til å bli fint, og jeg vil føle meg velstelt og fin. Først er det musikkterapi, og så er det velvære.

Det er ekstra godt med sånne ting på en fredag. Man får godfølelse inn mot helgen, og det er jo bare bra. Min kjære kommer hjem til en blid kone, og det vet jeg han setter pris på. Fredager er digg, og jeg gleder meg til han kommer hjem. Dette blir en fin dag, og jeg ser frem til å kunne oppdatere hverandre på alt som skjer i hverdagen. Satser på at vi også får unnagjort noen julegaver denne helgen.

Jeg håper at din fredag også bli fin! La oss alle sammen jobbe oss bra gjennom denne dagen, og ta med oss den positive følelsen inn i helgen. Jeg er klar for å bli dullet med om noen timer, og ser frem til alt som skal skje i helgen! Ha en fin dag!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg