KLAR FOR NYE OPPDRAG!

 

God kveld!

Denne sommeren har jeg som dere vet, jobbet masse med musikk. Og jeg er så klar for noen nye kvelder på Tiedemands Cafe i de nærmeste ukene. Jeg skal opptre nå på fredag, og så fredag og lørdag neste helg. Det gleder jeg meg til allerede, og jeg får virkelig brukt stemmen min skikkelig nå i sommer. Så ubeskrivelig deilig å ha slike muligheter, og det gjør meg ekstra inspirert til å videreutvikle meg som artist. Deilig å øve her hjemme, og utvide mitt repertoar hele tiden. For publikum kommer med nye ønsker, og så forsøker jeg å øve det inn til neste gang. Noen ganger går det veldig bra, mens det i noen tilfeller ikke passer for min stemme i det hele tatt. Jeg blir uansett nødt til å bryte barrièrer, og by på det jeg kan klare å få til. Det er et så stort adrenalin kick for meg å opptre, så jeg er så takknemlig for det som nå skjer i min hverdag. De andre årene så har sommeren vært så tung uten musikkterapien. Men i år klarer jeg å holde meg selv i aktivitet, og jobber masse med det på egenhånd. Nok en ting som har blitt så mye bedre det siste halvåret.

Jeg har allerede øvd inn endel nye låter den siste tiden, så jeg gleder meg til å fremføre de nå på fredag. Alltid kjekt å se hvordan publikum reagerer, når deres favorittlåt starter. Herlighet, jeg har hatt så mange fine øyeblikk denne sommeren! Fantastisk for min personlige reise, og jeg merker at det gjør noe med meg i positiv forstand. Tårene sitter løst mot slutten av kveldene, for det er så sterkt med alle de fine tilbakemeldingene. Jeg kan ikke regne med at alle der ute liker det jeg gjør, men tar med meg de positive tilbakemeldingene i hjertet mitt. For der har virkelig vært så masse fint den siste tiden, og det gjør meg så godt. Blir så glad hver gang jeg får nye oppdrag, og det skaper en forventning og glede inni meg. Musikken fyller hele meg med en deilig følelse, og jeg blir så rolig inni meg. Alt det vonde tar pause, og jeg kan fokusere på tekst og melodi. Når sommeren er på hell, så aner jeg jo ikke om der blir flere opptredener. Så det er viktig å nyte det som skjer her og nå! Jeg skal bruke denne uken på å finpusse på låtene, så er jeg så klar til å gi jernet fredag kveld!

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg