Klar for roadtrip!

God morgen!

Hvordan går det? Deilig med lørdag? Det synes i hvert fall jeg er deilig. Og nå er vi i ferd med å gjøre oss klare til en liten roadtrip, bare meg og min kjære mann. Vi skal rett og slett kjøre opp til Byglandsfjord for å sjekke campingvogna før vinterkulden kommer. Det er alltid lurt å sjekke diverse ting, og vi kommer nok ikke til å bruke den før tidligst påsken neste år. Så vi planlegger derfor å sjekke alle skuffer og skap. Det er jo ikke så lurt at gammel mat overvintrer der.

Vi har valgt å reise ganske tidlig, for jeg håper å rekke et venninne besøk også i ettermiddag. Men jeg har lyst til å tilbringe selve lørdagskvelden hjemme med min kjære. Vi så jo nesten ikke noe til hverandre forrige helg, så derfor passer det jo veldig fint at vi tar en kjøretur sammen i dag. Vi elsker nemlig å kjøre bil begge to, og da kan vi prate om alt mulig. Noen ganger er det faktisk lettere å snakke om litt alvorlige tema når vi kjører. Men i dag skal vi kose oss, og bare være sammen.

Jeg håper inderlig at du også har fine planer for denne dagen her. Det er godt å kjenne på helgefølelsen, og jeg koser meg. Jeg er hjemmekjær, og da er det ekstra godt å kunne tilbringe kvelden hjemme. Bruk dagen til noe godt, og vær raus mot deg selv. Vi snakkes igjen i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer
    1. Var ikke det plassen du elsket??? Og var ikke det medisin for deg å komme opp til??
      Plasser en ikke bruker selger mann!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg