KLAR FOR SESONG 2!

God morgen!

Nå er jeg så giret på å komme i gang med dagens oppgave. Jeg skal nemlig produsere første episode i sesong 2  av podcasten  Min psyke hverdag! Gleder meg veldig til å publisere ny episode hver eneste onsdag i hele høst. Jeg har så mange ting som jeg ønsker å dele med dere, og som jeg håper kan være til nytte for noen der ute. Har allerede fått meldinger fra flere som savner podcasten, og som virkelig ønsker å få en sesong til nå. Nå skal jeg ha fokus på god planlegging av de enkelte episodene, og så kommer der kanskje noen gjester i løpet av sesongen. Dette er noe som jeg brenner for, og som jeg ønsker å videreutvikle. Min egen lille podcast, som jeg kan fylle med det jeg selv ønsker. Egentlig ganske vilt at jeg i det hele tatt våger å gjøre det. Men det føles veldig riktig for meg, og jeg elsker å nå ut til dere. Ved å spre åpenhet om psykisk helse, så ønsker jeg å fjerne tabu og skam. Da må jeg også våge å være personlig, men samtidig bevare litt til privatlivet også. En balansegang som jeg pleier å fikse ganske bra, og som er viktig å ha fokus på.

Dersom du har forslag til tema, så skriv det gjerne i kommentarfeltet eller send til [email protected]. Jeg har egentlig laget en plan for de neste ukene, men er åpen for nye ideer og synsvinkler. Det er noe med det å kunne formidle tanker og følelser muntlig. Jeg har alltid vært glad i å snakke, selv om jeg holdet masse inni meg i mange år. Har alltid fått tilbakemelding i terapitimer, at jeg er god til å sette ord på ting. Men samtidig så er det å skrive, også veldig viktig for meg. Nå har jeg fokus på å lage bra episoder til dere, og har lært masse av første sesong. I dag skal jeg sette meg inn i ukens tema, og virkelig gjøre meg klar for å grave dypt i egne tanker og følelser sammen med dere. Håper dere gleder dere til morgendagens publisering, og at dere vil gi podcasten min en sjanse. Så gøy dersom dere følger meg der også, og kanskje kan få noen gode ord med på veien videre! Jeg kommer i første episoden til å ta dere gjennom de siste månedene mine, og skal dele mine oppturer og nedturer sammen med dere. En åpen og ærlig beskrivelse av hverdagen med psykiske diagnoser og kroniske sykdommer. Men aller mest en podcast med håp, og fokus på personlig vekst.

Ha en fantastisk fin dag, så prates vi her igjen i kveld!

Klem fra Wenche

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg