KLAR TIL NY ØKT!


God kveld!

Nå gleder jeg meg masse til i morgen. Da er det nemlig en ny runde i platestudio! Vi har fått øvd enda bedre nå, så vi håper å få spilt inn tre låter i morgen ettermiddag/kveld. Jeg er ikke like nervøs denne gangen. Men svært fokusert på å gjennomføre på best mulig måte. Det er godt å ha noen timer med øving på formiddagen først. Da vet vi at det sitter.

Jeg er skikkelig kreativ i disse dager. Så gøy å skrive nye tekster, og jeg leker med ord og toner. Har fått mer selvtillit, og det føles godt. Kjekt å kjenne på mestring, og vite at man skaper sine egne ting. Musikken bærer meg gjennom hverdagen. Og i disse pandemi tider, så kan man bruke kreativiteten på en god måte. Har jo tenkt å produsere masse nytt.

Nå krysser jeg fingrene for at formen min er strålende i morgen. Det trenger jeg, og er så klar for ny økt i studio!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg