Klarer jeg å fokusere?

Får jeg gjort det jeg skal?

God morgen!

En ny dag har akkurat kommet i gang, og jeg skal starte på mine oppgaver. I dag har jeg hjemmedag, så jeg kan bruke god tid på mine arbeidsoppgaver. Håper at jeg klarer å være ganske så effektiv, sånn at der blir litt mindre oppgaver resten av uken. Noen ganger klarer jeg å jobbe mer enn planlagt, mens andre dager må jeg forholde meg til den oppsatte planen min. Men nå må jeg komme skikkelig i gang med karaokeøvelse, i tillegg til mine ordinære oppgaver. Men det er jo bare kjekt!

I tillegg så må jeg oppdatere meg på en del kurs. For jeg ligger litt på etterskudd, når det kommer til å ta til seg ny kunnskap for tiden. Akkurat som at luften gikk litt av meg her om dagen. Fikk bare litt nok av alt sammen. Heldigvis så varer ikke sånne følelser så lenge hos meg, så jeg har lyst til å lære mer allerede. Må bare finne den riktige balansegangen på dette området. Noen dager er bare ikke hjernen min innstilt på riktig måte, og da kommer man ikke videre.

På slike hjemmedager, er det en fordel å være skikkelig strukturert. Så jeg skal nok få til en fin dag her hjemme. Håper at du også klarer å gjennomføre dine planer i dag. Vi er allerede i midten av uken, så dagene flyr fort av sted. La oss heie på hverandre i dag, og gi hverandre litt positiv energi. Det er viktig for oss alle sammen, og jeg har gode tanker om denne dagen. La oss komme i gang!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg