KLARER JEG Å HOLDE MEG?

God kveld!

I går var det to uker siden jeg fikk beskjed fra legen om min leversykdom. Og jeg gikk umiddelbart i gang med å endre kosthold, og øke treningsmengden. Det har vært to lærerike uker, på godt og vondt. Jeg klarer meg fint, og spiser mye sunnere enn før. Har kommet inn i en god rutine, men må jobbe aktivt for å huske på nok måltider hver dag. Treningen fungerer over all forventning, og jeg har det bra på treningssenteret.

2 uker er ikke lenge, og det er egentlig nå det begynner for alvor. For jeg må holde på de nye rutinene, spise sunt og trene masse. Heldigvis merker jeg at viljestyrken er på plass, og jeg merker allerede forskjell på kroppen min. Der skjer endringer, og jeg har nok mistet litt vekt allerede. Får tilbakemelding om at jeg ser bra ut, og at jeg blir mindre. Kjekt å få ros og oppmuntring i denne perioden hvor alt er nytt. Fokuserer på å gjennomføre planen min hver uke.

Hvis man virkelig vil, så får man det til. Jeg er spent på tiden fremover, og skal gjøre mitt beste.

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg